ÜZLETFEJLESZTÉS Menedzsment


HOGYAN ÉRTELMEZZÜK?

Az üzletfejlesztés nagyon erős értékesítés-orientációval rendelkezik (ám nem csak és kizárólag „eladó” – mert akkor értékesítőnek, kereskedőnek hívnák),

A marketing eszköztárából (is) építkezik (de interdiszciplinárisabb, mint egy „egyszerű” marketinges).

Felhasználja a kreatológiát (ismeretekkel rendelkezik a kreativitásról és azokat alkalmazza is).

Innovációs ismeretekkel bír és ezt képes az innováció menedzsment keretén belül alkalmazni (egy csöpp projektmenedzsment, egy csöpp finanszírozás, egy csöpp pályázati ismeret).

IT, információs rendszerekkel, távközlési eszközökkel kapcsolatban alapos ismeretekkel rendelkezik, és ezeket használja tevékenységében (ICT).

MIBEN TUDUNK SEGÍTENI?

  • Új termékek/szolgáltatások létrehozása – (termékfejlesztés, szolgáltatásfejlesztés)
  • Régi termékek/szolgáltatások új minőségének kialakítása
  • Új piacon történő megjelenés, új ügyfélkör akvirálása
  • Új értékesítési csatorna bevezetése
  • Új beszerzési lehetőségek feltárása
  • Új kommunikációs forma, csatorna elindítása
Üzletfejlesztési rendszer kialakítása
Üzletfejlesztési rendszer kialakítása, hatékonyságának növelése
Munkavállalói elköteleződés
Munkavállalói elköteleződés, avagy az egyéni és a vállalati célok harmonizálása
Üzleti tervezés
Üzleti tervezés
Üzleti eredmények elérésének monitoring (KPI)
Üzleti eredmények elérésének monitoring (KPI), kontrolling rendszer bevezetése
Stratégiai céltervezés
Stratégiai céltervezés
Stratégiai célok lebontása
Stratégiai célok lebontása, megvalósítási projektek menedzselése
Szervezeti anomáliák detektálása
Szervezeti anomáliák detektálása és azok felszámolása
Szervezeti működés fejlesztése
Szervezeti működés fejlesztése, hatékonyság növelése
Digitalizációs kihívások megértése
Digitalizációs kihívások megértése